၂၀၀၆ စာစီစာကံုး (စတုတၳတန္း)

ကၽြန္မ၏ အေၾကာင္း
မခိုင္ေရႊ၀င္း
စတုတၳတန္း၊ Yin Ye Monastic School

ကၽြန္မ၏ အမည္သည္ မခိုင္ေရႊ၀င္း ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္မသည္ စစ္ကိုင္းတိုင္း ဒီပဲယင္းၿမိဳ႕နယ္ ရင္းရဲရြာမွာ ေနပါသည္။ ကၽြန္မသည္ ယခု စတုတၳတန္းတြင္ ပညာသင္ေနပါသည္။ ကၽြန္မ၏ မိဘမ်ားမွာ ဦး၀င္းတင္ ေဒၚခင္တင့္ ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္မွာ အကိုႏွစ္ေယာက္ႏွင့္ အမတစ္ေယာက္ ရွိပါသည္။ ကၽြန္မ၏ အစ္ကို ႏွစ္ေယာက္မွာ ေမာင္ပြင့္ေမာင္ ေမာင္ေစာေဌးျဖစ္ၿပီး အမမွာ မနီနီ ျဖစ္ပါသည္။ ေမာင္ေလးမွာ ေမာင္ခ်စ္ေထြးျဖစ္ပါသည္။
ကၽြန္မသည္ အေမကို ေရခပ္ျခင္းႏွင့္ ထမင္းခ်က္ျခင္းတို႔ကို ကူညီပါသည္။ အေဖ့ကိုလည္း ခရီးသြားလွ်င္ လိုက္ပို႔ျခင္းတို႔ကို ကူညီပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အေဖႏွင့္ အေမက ကၽြန္မကို အလြန္ခ်စ္ပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြန္မ အလြန္ေပ်ာ္ပါသည္။ အိမ္အလုပ္ လုပ္စရာ မရွိလွ်င္ စာက်က္ပါသည္။ စာရမွ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ ကစားပါသည္။ ထို႔ေနာက္ ထမင္းစားၿပီး ေက်ာင္းသြားပါသည္။
ေက်ာင္းမွာလည္း အလွည့္က်သည့္အခါ ေက်ာင္းသန္႔ရွင္းေရး လုပ္ရပါသည္။ ေသာက္ေရအိုးမ်ားကို ေရျဖည့္ရပါသည္။ ကၽြန္မသည္ ေက်ာင္းတက္ခ်ိန္မွာ စာကို ႀကိဳးစား၍ က်က္မွတ္ပါသည္။ စာေမးပြဲေတြေအာင္ၿပီး ပညာတတ္ႀကီးျဖစ္ေအာင္ ႀကိဳးစားပါမည္။
---------------------------------------------------------------------

ကၽြန္ေတာ္၏ အေၾကာင္း
ေမာင္ခ်မ္းၿငိမ္း
စတုတၳတန္း၊ Yin Ye Monastic School

ကၽြန္ေတာ္၏ အမည္သည္ ေမာင္ခ်မ္းၿငိမ္း ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔အိမ္မွာ မိသားစု၀င္ ေျခာက္ဦး ရွိပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ စစ္ကိုင္းတိုင္း ဒီပဲယင္းၿမိဳ႕နယ္ ရင္းရဲရြာမွာ ေနၾကပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္၏ အသက္ ၁၀-ႏွစ္ျဖစ္ၿပီး စတုတၳတန္းတြင္ ပညာသင္ယူေနပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္သည္ ေက်ာင္းအားေသာအခါ အိမ္ကို ကူညီပါသည္။ အိမ္စာေပးလိုက္လွ်င္ ညအခါတြင္ ကၽြန္ေတာ္သည္ မကစားပဲႏွင့္ မီးထြန္းကာ စာက်က္ပါသည္။ နံနက္ ေက်ာင္းမသြားမီ မိဘကို ေရးထမ္းေပးပါသည္။ ထို႔ျပင္ မိဘကို ထင္းခြဲေပးပါသည္။ မိဘကို ၀ိုင္း၀န္းကာ အလုပ္လုပ္ကိုင္ျခင္းျဖင့္ ကုသိုလ္ရပါသည္။ ထင္းခြဲၿပီးေသာအခါ ေက်ာင္းသို႔ သြားပါသည္။ ေက်ာင္းမတက္ခင္ သူငယ္ခ်င္းမ်ားႏွင့္ ေဘာလုံးကန္ၾကပါသည္။ ေဘာလုံးကန္ရင္း ရန္ျဖစ္မိလွ်င္ ဆရာႀကီး မသိေအာင္ ေနၾကပါသည္။ ရန္ျဖစ္မိလွ်င္ ျပန္ေခၚၾကပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္သည္ စတုတၱတန္းၿပီးလွ်င္ ပဥၥမတန္း တက္မည္ရည္ရြယ္ထားပါသည္။

---------------------------------------------------------------------