၂၀၀၆ စာစီစာကံုး (တတိယတန္း)


ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳက္ေသာ ငွက္မ်ားအေၾကာင္း
ေမာင္ထက္ျမက္ထြန္း
တတိယတန္း၊ Yin Ye Monastic School
ကၽြန္ေတာ္က ေမာင္ထက္ျမက္ထြန္း ျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က ကိုရင္ပါ။ ရင္းရဲရြာ ဘ-ကေက်ာင္းမွာ စာသင္ေနပါတယ္။ တတိယတန္း ျဖစ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳက္တဲ့ ငွက္ေတြအေၾကာင္း ေျပာပါမယ္။

ငွက္ေကာင္ေတြက အမ်ားႀကီးပဲ။ ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳက္တဲ့ ငွက္ေတြကေတာ့ ဆက္ရက္ ေစြ႔ သစ္ေတာက္ငွက္ ဥၾသ ဇီးကြက္တို႔ကို အႀကိဳက္ဆုံးပါပဲဗ်ာ။

ဆက္ရက္သည္ လယ္သမားတို႔ ထယ္ထိုးရာတြင္ ေနာက္ကေန တေကာက္ေကာက္ လိုက္သြားၿပီး လယ္သမားႀကီးထယ္ထိုးရာ ေျမႀကီးထဲမွထြက္ေသာ ပိတ္တာ ပိရစ္ ပိုးတုံးလုံးေကာင္တို႔ကို စားေသာက္ပစ္ေသာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္သည္ ဆက္ရက္ကို ႀကိဳက္ပါသည္။

ေစြ႔သည္ လယ္သမားတို႔ စိုက္ပ်ိဳးထားေသာ ေကာက္ပဲသီးႏွံတို႔ကို ဖ်က္ဆီးတတ္ေသာ ပိုးမ်ားကို ေကာက္စားပါတယ္။ ေစြ႔က အဖ်က္ပိုးမ်ားကို စားေသာက္ပစ္လို႔ ကၽြန္ေတာ္သည္ ေစြ႔ကို ႀကိဳက္ပါသည္။

သစ္ေတာက္ငွက္သည္ မာေၾကာေသာ ေျခသည္းျဖင့္ သစ္ေခါက္ကို တြယ္ကပ္လိုက္သည္။ ႏႈတ္သီးနဲ႔ ေတာက္သည္။ ထိုအခါ သစ္ေခါက္ထဲမွ ထြက္လာေသာ သစ္ပင္ဖ်က္ပိုးမ်ားကို သစ္ေတာက္ငွက္က သုတ္သင္ရွင္းလင္း ပစ္ေသာေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္သည္ သစ္ေတာက္ငွက္ကို ႀကိဳက္ပါသည္။

ဥၾသသည္ မိုးလင္းတာနဲ႔ သာယာေသာ အသံျဖင့္ တစ္ရြာလုံး လိုက္ေအာ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔က ဥၾသလို လိုက္ေအာ္ပါသည္။ ေပ်ာ္စရာေကာင္းလို႔ ကၽြန္ေတာ္ ဥၾသကို ႀကိဳက္ပါသည္။

ဇီးကြက္သည္ ညအခါတြင္ မ်က္လုံးျပဴးနဲ႔ ၀င္းလက္၀င္းလက္ ရွိပါသည္။ ဇီးကြက္မ်က္ျပဴးကို ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳက္ပါသည္။

ကၽြန္ေတာ္ႀကိဳက္တဲ့ ငွက္ေတြ က်န္ေသးတယ္။ ဒါပါပဲဗ်ာ။

----------------------------------------------------------------