၂၀၀၆ စာစီစာကံုး (စတုတၳတန္း)


ကၽြန္မတို႔ မိသားစု
မခင္မိုးခိုင္
စတုတၳတန္း၊ Yin Ye Monastic School

ကၽြန္မ၏ အမည္သည္ မခင္မိုးခိုင္ ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္မ၏ ဖခင္သည္ ဦးေက်ာ္တင္ ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္မ၏ မိခင္သည္ ေဒၚခင္မာၾကည္ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္မ၏ အစ္ကိုသည္ ေမာင္စိုးလြင္သန္း ျဖစ္ပါသည္။ အစ္ကိုက န၀မတန္းျဖစ္ၿပီး ကၽြန္မက စတုတၳတန္း ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္၏ မိဘမ်ားသည္ ေတာင္ယာလုပ္ကိုင္ၾကပါသည္။ အကိုႀကီးသည္ ေဖေဖ၏ အလုပ္မ်ားကို ၀ိုင္းကူလုပ္ကိုင္ပါသည္။ ကၽြန္မသည္လည္း ေမေမကို ၀ိုင္းကူလုပ္ကိုင္ပါသည္။ ကိုကိုသည္ ႏြားစားေကၽြးၿပီး ေဖေဖကို ကူညီပါသည္။ ကၽြန္မသည္ ေမေမကို ၀ိုင္းကူခ်က္ျပဳတ္ ေရခတ္ တံျမက္လွည္း ႏြားေခ်းက်ံဳးပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ေဖေဖသည္ ကိုကုိ ကို ပိုခ်စ္ပါသည္။ ေမေမသည္ ကၽြန္မကို ပိုခ်စ္ပါသည္။ ကၽြန္မတို႔ ေမာင္ႏွမခ်င္း ရန္မျဖစ္ၾကပါ။ ကၽြန္မႏွင့္ ေဖေဖ ေမေမ ကိုကိုတို႔ စိတ္ခ်မ္းသာ ကိုခ်မ္းသာ ေနၾကရပါသည္။
---------------------------------------------------------------------

ကၽြန္ေတာ္၏ မိသားစု အေၾကာင္း
ေမာင္ေဇာ္ထိုက္ဦး
စတုတၳတန္း၊ Yin Ye Monastic School

ကၽြန္ေတာ္၏ အမည္သည္ ေမာင္ေဇာ္ထိုက္ဦး ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္၏ အသက္သည္ ၁၀-ႏွစ္ျဖစ္ပါသည္။ ယခု ကၽြန္ေတာ္သည ဘုန္းေတာ္ႀကီးသင္ ပညာေရးေက်ာင္း၌ စာသင္ေနပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မိသားစုသည္ စစ္ကိုင္းတိုင္း ေရႊဘိုခ႐ိုင္ ဒီပဲယင္းၿမိဳ႕နယ္ ရင္းရဲရြာတြင္ ေနထိုင္ၾကပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မိသားစုသည္ လယ္ယာလုပ္ငန္းကို လုပ္ကိုင္ၾကပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မိသားစု၀င္ ေလးဦး ရွိပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မိသားစုသည္ တစ္ဦးႏွင့္တစ္ဦး ခ်စ္ခင္စြာ ေနထိုင္ၾကပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မိသားစုသည္ ေန႔တိုင္း အစားအေသာက္ကို မွ်တစြာ ခ်က္ျပဳတ္စားေသာက္ၾကပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔မိသားစု က်န္းမာေရး ေကာင္းပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မိသားစုသည္ ႏွစ္တိုင္း ဆန္စပါးကို စိုက္ပ်ိဳးၾကပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မိသားစုသည္ ရြာသူရြာသားမ်ားႏွင့္ ခ်စ္ခင္ရင္းႏွီးမႈ ရွိပါသည္။ ထို႔အျပင္ ရြာကိုလည္း ကူညီ ေဆာင္ရြက္ၾကပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မိသားစုသည္ ၀ါ၀င္ ၀ါကၽြတ္ႏွင့္ သၾကၤန္ရက္မ်ား၌ အဘိုးအဘြားမ်ားကို ကန္ေတာ့ၾကပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မိသားစုသည္ အလြန္ေပ်ာ္စရာ ေကာင္းလွပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မိသားစုေလးကို မၿပိဳကြဲေအာင္ ေစာင့္ထိန္းရမည္ ျဖစ္ပါသည္။
---------------------------------------------------------------------