၂၀၀၆ စာစီစာကံုး (တတိယတန္း)

ကၽြန္မတို႔မိသားစုအေၾကာင္း
မထားထားမိုး
တတိယတန္း၊ Yin Ye Monastic School
ကၽြန္မ၏ အမည္သည္ မထားထားဦး ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္မ၏ ဖခင္သည္ ဦးလွသိန္း ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္မ၏ မိခင္သည္ ေဒၚမာမာေအး ျဖစ္ပါသည္။  ကၽြန္မ၏ အစ္မသည္ မထားထားဦး ႏွင့္ မထားထား၀င္း ျဖစ္ပါသည္။ အစ္ကိုသည္ ေနမ်ိဳးေအာင္ ျဖစ္ပါသည္။ မထားထားစိုး ႏွင့္ မထားထားလႈိင္ ညီမေလး ႏွစ္ေယာက္ရွိပါသည္။ ကၽြန္မတို႔ ရင္းရဲရြာမွာ ေနပါသည္။ အေဖက လက္သမား လုပ္ေနပါသည္။ အေမက ေစ်းေရာင္းသြားပါသည္။ အစ္မက စပါးရိတ္ လိုက္ေနပါသည္။ ကၽြန္မသည္ ရင္းရဲေက်ာင္းတြင္ ပညာသင္ေန ပါသည္။ တတိယတန္း ျဖစ္ပါသည္။ ညီမေလးကို ေခၚၿပီး ေက်ာင္းသြားပါသည္။ ညီမေလးက သူငယ္တန္း ျဖစ္ပါသည္။

----------------------------------------------------------------

ကၽြန္ေတာ့္မိသားစုအေၾကာင္း
ေမာင္လႈိင္မ်ိဳးေအာင္
တတိယတန္း၊ Yin Ye Monastic School
ကၽြန္ေတာ္၏ အမည္သည္ ေမာင္လႈိင္မ်ိဳးေအာင္ ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္၏ မိခင္သည္ မျမလင္း ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔သည္ ရင္းရဲရြာ အေနာက္ပုိင္းမွာ ေနပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ အိမ္၀င္းမွာ အလြန္က်ယ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔အိမ္မွာ မိသားစု ေလးေယာက္ ရွိပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္က ေက်ာင္းေနပါသည္။ တတိယတန္း ျဖစ္ပါသည္။ ဦးႀကီးလႈိင္က ပဲ ေျပာင္း စပါးမ်ား စိုက္ပ်ိဳးပါသည္။ အေမက ေစ်းေရာင္းပါသည္။ အေမက ကၽြန္ေတာ္ ေက်ာင္းမဆင္းခင္ ထမင္းက်က္ေအာင္ ခ်က္ထားပါသည္။ အေမႀကီးက မ်က္စိမျမင္ပါ။ ဒုကၡိတ ျဖစ္ပါသည္။ အေမႀကီး ဥပုသ္ေစာင့္ သြားတဲ့အခါမွာ ကၽြန္ေတာ္က ေက်ာင္းလိုက္ပို႔ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္သည္ ေက်ာင္းမသြားခင္ အေမ့ကို ကူညီးပါသည္။ ေရထမ္းေပးပါသည္။ အမႈိက္က်ံဳးပါသည္။ လူႀကီးေတြက ကၽြန္ေတာ့္ကို ခ်စ္ပါသည္။ ကၽြန္ေတာ္ကလည္း သူတို႔ကုိ ခ်စ္ပါသည္။

----------------------------------------------------------------