၂၀၀၆ စာစီစာကံုး (စတုတၳတန္း)

ကၽြန္မတို႔ေက်ာင္း
မသန္းသန္းခိုင္
စတုတၳတန္း၊ Yin Ye Monastic School

ကၽြန္မတို႔ေက်ာင္းသည္ ဘ-ကမူလတန္းေက်ာင္း ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္မတို႔ေက်ာင္းသည္ ရြာ၏ ေတာင္ဘက္တြင္ တည္ရွိပါသည္။ ကၽြန္မတို႔ေက်ာင္းတြင္ ဆရာမတစ္ဦး ဆရာသုံးဦး ရွိပါသည္။ ဦးေအာင္းမင္း ဦး၀င္းမင္းေဌး ဦးညြန္႔လြင္ ႏွင့္ ေဒၚခုိင္ေရႊ၀ါတို႔ ျဖစ္ပါသည္။ ကၽြန္မတို႔ေက်ာင္းသည္ သစ္ပင္ပန္းပင္မ်ားနဲ႔ စိမ္းလန္းေနပါသည္။ ေညာင္ပင္ တမာပင္ မႀကီးပင္ အုန္းပင္ ထန္းပင္ ဆီးျဖဴပင္တို႔ အံု႔ဆိုင္းေနပါသည္။ ကၽြန္မတို႔ ေက်ာင္းသည္ အလြန္သာယာပါသည္။ ကၽြန္မတို႔ေက်ာင္းတြင္ ေက်ာင္းသားေက်ာင္းသူေပါင္း တစ္ရာေက်ာ္ ရွိပါသည္။ မူႀကိဳတန္းမွ စတုတၳတန္းအထိ အတန္းေျခာက္ခု ရွိပါသည္။ ေက်ာင္းသူ ေက်ာင္းသားမ်ား စာႀကိဳးစားၾကပါသည္။ ဆရာဆရာမမ်ားကလည္း ေစတနာ ျပည့္၀စြာနဲ႔ စာသင္ေပးၾကပါသည္။ ဦးဇင္းမ်ား ျဖစ္ၾကေသာ ဦးအာစာရ ဦးသစၥာ ဦးေထရိန္တို႔ကလည္း ဗုဒၶဘာသာအေၾကာင္း သင္ေပးၾကပါသည္။ ႏွစ္စဥ္ ေက်ာင္းသားပြဲေတာ္၌ ေက်ာင္းသူေက်ာင္းသားမ်ား အာနာပါန အားထုတ္ၾကပါသည္။ စာဖတ္ျခင္းျဖင့္ ကၽြန္မတို႔၏ ေက်ာင္းအေၾကာင္းကို သိေလာက္ပါသည္။

---------------------------------------------------------------------

ကၽြန္မတို႔ေက်ာင္း
မေအးႂကြယ္
စတုတၳတန္း၊ Yin Ye Monastic School

ကၽြန္မတို႔ေက်ာင္းသည္ ရြာအ၀င္တြင္ ရွိပါသည္။ ကၽြန္မတို႔ေက်ာင္းသည္ ၁၃၅၃-ခုႏွစ္တြင္ စတင္ ေပၚထြန္းခဲ့ပါသည္။ ေက်ာင္း၏ေတာင္ဘက္တြင္ ဘုန္းႀကီးေက်ာင္း ရွိပါသည္။ ေက်ာင္းတစ္၀ိုက္မွာ သစ္ပင္ ပန္းပင္မ်ားျဖင့္ စိမ္းလန္းစိုေျပလွ်က္ ရွိပါသည္။ ေက်ာင္း၀င္းက်ယ္၀န္းၿပီး ေလေကာင္းေလသန္႔ ရရွိပါသည္။ ေက်ာင္းသည္ ျခံစည္း႐ိုးမ်ားျဖင့္ လုံၿခံဳစြာ ရွိပါသည္။ ကၽြန္မတို႔ ေက်ာင္းေရွ႕တြင္ စိမ္းလန္းေသာ ျမက္ခင္းျပင္ႀကီးႏွင့္ က်ယ္၀န္းေသာ ေဘာလုံးကြင္းႀကီး ရွိပါသည္။ ေက်ာင္းသူေရာ ေက်ာင္းသားေရာ ေဘာလံုးကန္ၾကပါသည္။ ေက်ာင္းသူႏွင့္ ေက်ာင္းသား ႏွစ္ဘက္ခ်ိန္း၍ ေဘာလုံးကန္ၾကပါသည္။ ကၽြန္မတို႔ ေက်ာင္းသူ ေက်ာင္းသားမ်ားကို ေက်ာင္းထိုင္ဆရာေတာ္ ဦးေဃာသိတႏွင့္ ဦးဇင္းမ်ား ဆရာဆရာမမ်ား ရြာသူရြာသားမ်ား အားလုံးကပါ အားေပးေျမွာက္စား ၾကပါသည္။ ကၽြန္မတို႔ေက်ာင္းသည္ တစ္ႏွစ္ထက္တစ္ႏွစ္ ပို၍ တိုးတက္ လာေနပါသည္။ ဆက္လက္တိုးတက္ေအာင္ ဆက္လက္ ႀကိဳးစားၾကရပါမည္။

---------------------------------------------------------------------